Saturday, December 5, 2009

ari boring

ni la muke afiq time die nga boring



cett..arini bapak gile boring. bole kate satu ari gak ar aku abis an mase aku ngn mate yg tertutop.
aku tido ler.
tu ar semlm gi tdo lmbt sape suro an. pastu bile time org bangon aku gi tido. tp bile org makan aku tk tido plak. haih. kadang2 aku bengang gak pasal tu tp nk bwt camne an..rezeki jgn ditolak. haha.
semlm plan ngn afiq si kambing gurun tuh ngat nk g tgk ninja assasin..cite yg konon2 mbr aku si mel tu berlakon. blah la! taik. haha. tp disebabkan td aku bgn lmbt an,so kitorang tk jd pegi. law ikot an ati aku selambe je ar g tgk memalam tp nnt kene blk nek teksi plak..tkpela aku tknk buang duit.
skrg aku nga online ms. mbr rmai yg online tp tkde pon yg nk komen aku. ye ar mentang2 sume da nk abis skola an..belagak besa ar konon. hahaha. aku men2 je.

No comments:

Post a Comment