Tuesday, December 8, 2009

pagi

arini awal2 lagi aku da bangon.
ape aku mimpi td pon aku ttw. mybe sbb arini last day aku memaenkan peranan as student kot.
hmm aku ttw ape aku rse sekarang nih. nk kate sronok,tak sronok pon. nk kate boring,tkkn pepagi lg da boring. sedih? haih ttw ler.
aku wish arini tkde pape problem. aku just nk bwt muke 'tak mandi' cam biase.


semlm aku de bce blog someone. honestly aku betol2 menyampah kt diri aku sekarang ni.
pas aku bce blog tu baru aku sedar aku da bwt mistake yg gile babi pnye besar. lagi besar dari hidong afiq. haha. encik afiq diharap bersabar.
im sorry.
sori kat diri aku sendiri sbb da bazirkan lebey dari 4 bulan just tok dapatkan something paling tak gune bagi aku. life aku as a student jadi tak best sbb tula. HAIH



ps:weyh encik zul semlm kw kate nk start tulis lam english. ape pnye keling la kw nih. ahaha

No comments:

Post a Comment